Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2010 11:17 - Аз губя те .. усещам как те губя
Автор: tititi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1280 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз губя те .. усещам как те губя
Усещам как отиваш си от мен
Залъгвам се с напразните илюзии
Че общият живот е по-значим

За тебе аз съм тъй обикновена
Поизхабена скучна и удобна
Ти имаш нужда от жена по-цветна
От някоя която те трогне

Да има повод ти да й помогнеш
А не като мен с всичко да се справя
Да е по-слаба, нежна и по-млада
Да може нещо ново да ти дава

Самата аз си спомням че подобна
Бях някога ... тъй лесно се забравя
Сега се гледам с ужас и не мога
В обвивката сама да се позная

Къде загубих младото момиче
Което съхранила бях доскоро
Усмивката ми веч’ е непривична
И в мислите дори се чувствам стара

Логично е, борбата е напразна
Не виждам смисъл даже да те спирам
Не мисля че така ще те опазя
По-скоро се надявам да си спомня

Къде самата себе си оставих
Как да възвърна свойта красота
Не външната – усмивката в очите
В ръце да взема своята съдба

Опасно е когато се дариш
Когато друг сърцето ти владее
Съдбата ти на косъм да виси
По крехък от взаимното доверие

Аз губя те .. усещам как те губя
Но с този факт съм вече примирена
Как да намеря начин да разчупя
Обвивката в която съм пленена

Да не допусна след теб да остана
Повехнала отчаяна и слаба
Сърце да имам не кървяща рана
Отново да усетя че съм млада ....

02.02.2010


Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tititi
Категория: Изкуство
Прочетен: 53946
Постинги: 21
Коментари: 17
Гласове: 295
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930